شرکت صبا فرآیند سپاهان

  • شماره ثبت : 22949
  • شناسه ملی : 10260437686
  • تاریخ ثبت : 1383/05/29
  • آدرس : اصفهان – منطقه جی – خیابان دهم – پلاک 47
  • کد پستی : 8159485761
  • تاریخ تاسیس : 1383/5/29

با نام تجاری صبار در سال 1383 با هدف بالا بردن سطح بهداشت و سلامت غذایی جامعه از طریق تولید ظروف با کیفیت و کاملا بهداشتی جهت بسته بندی مواد غذایی تاسیس شد. لذا با تکیه بر متخصصان و مهندسان مجرب و با بهره گیری از آزمایشگاه پیشرفته و کارشناسان شیمی با تجربه در امر فرمولاسیون مواد باعث شد محصولاتی با کیفیت و شفافیت بالا و مقاوم برای مصرف مواد غذایی سرد و گرم جهت ارائه به مشتریان پدید آید.

گروه تولیدی صبار با توجه به نیازهای مشتریان اقدام به افزایش تنوع محصولات خود در سال های اخیر نموده و توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت و بهداشتی گامی موثر در تامین نیاز صنایعی چون بسته بندی و صنایع غذایی همچون رستوران ها و کترینگ ها ، فست فود ها و دسر سراها و… بردارد.
اهمیت مستمر به کیفیت جنس و بسته بندی مرغوب و همچنین قیمت مناسب باعث شده محصولات این شرکت به بازارهای جهانی از جمله آسیا ، افریقا و کشورهای حوضه خلیج فارس و … با حجم بالا صادر گردد و به رقیبی قدرتمند برای محصولات برتر جهانی تبدیل گردد.
در آخر با یاری از پروردگار مهربان و تکیه بر دانش علمی و فنی نیروهای برجسته این شرکت و همچنین توان رهبری مدیران کارآمد این مجموعه تلاش داریم با افزایش روز افزون کیفیت محصولات خود و همچنین افزایش تنوع این محصولات افتخاری دیگر برای مشتریان خود در این زمینه کسب کنیم.

اعضای هیئت مدیره

محمدرضا لایق

عضو هیئت مدیره

حاتم حاتمیان

مدیرعامل

امیرحسین آزاد

نایب رئیس هیئت مدیره

آقای اصغر شهرادنیا
آقای اصغر شهرادنیا

عضو هیأت مدیره

پنل سهامداران
×
عدم فعالیت

این شرکت فعلا فاقد فعالیت می باشد.

×